środa, 13 października 2010

Dzisiaj zdjęć nie będzie

Ale za to będzie zmiana w blogu, niewielka, to fakt, lecz jakże istotna.
Koniec ze słitaśnym tytułem i koniec z filozjami na tematy wszelakie. Nie wychodzi mi to najlepiej, dlatego od teraz będę pisał tu tylko i wyłącznie o fotografii w moim wykonaniu (czyli nienajlepszej, ale dążącej powoli do ideału).
Ostatnio wywołaną, dziesiątą już moją kliszę zeskanuję w weekend lub po weekendzie. Będzie trochę prób z filterkiem i niebem, czego można się było po mnie spodziewać.
Ponadto mam w planach (a właściwie, to już zamówiłem) teleobiektywik, także moje makro będzie jakoś tak dwukrotnie fajniejsze. O ile mi się uda, oczywiście.
I to by było na tyle, dziękuję wszystkim czytelnikom (o ile istnieją naprawdę) za śledzenie nowości na tym szajsie, do następnego!

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz